Solution Designer - Service Delivery Team

Solution Designer - Service Delivery Team
Warszawa


 

 

Czego możesz się
spodziewać?

 

T-Mobile Polska to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy i eksperymentujemy! Jeżeli chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata technologii i telekomunikacji i wspierać nasz zespół swoimi kompetencjami i doświadczeniem, dzielić się wiedzą i liczyć na to samo z naszej strony – nie czekaj aplikuj! :)

Zadania, które
na Ciebie czekają:
  • Udział w projektach rozwoju systemów IT prowadzonych w metodyce Agile, ścisła współpraca w ramach zespołu/Agile Squad z Product Ownerem oraz programistami i testerami;
  • Analiza wymagań biznesowych i technicznych oraz ich wpływ na systemy IT pod względem technicznym i logicznym;
  • Projektowanie rozwiązań IT, udział w transformacji cyfrowej;
  • Tworzenie dokumentacji projektowej w zakresie diagramów architektonicznych, przepływów i  opisów projektowanych rozwiązań zgodnie ze standardami T-Mobile (Confluence);
  • Analiza wzajemnych wpływów wymagań i zależności między projektami;
  • Wsparcie Product Ownera w opracowywaniu koncepcji  oraz realizacji projektów technicznych nowych produktów i usług;
  • Uzgadnianie rozwiązań z interesariuszami, dbanie o zgodność  ze strategią architektoniczną T-Mobile;
  • Wsparcie procesu przeprowadzania testów projektowanych rozwiązań.
W realizacji
zadań
pomoże Ci:
  • Znajomość nowoczesnych rozwiązań technologicznych jak mikroserwisy, TMF Open API;
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku Architekta Rozwiązań lub Analityka Systemowego z obszarów CRM, Order Management lub rozwiązań integracyjnych;
  • Umiejętność doboru technologii informatycznych przy tworzeniu rozwiązań;
  • Orientację w obszarach biznesowych branży telekomunikacyjnej;
  • Postawę zorientowaną na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań;
  • Znajomość narzędzi i technik dokumentowania wymagań;
  • Umiejętność wykorzystania narzędzi Jira, Confluence, MS Teams;
  • Wykształcenie wyższe  techniczne, preferowane IT/telekomunikacja;
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca tworzenie dokumentacji i aktywny udział w spotkaniach projektowych prowadzonych w języku angielskim;
  • Umiejętność pracy w zespole projektowym;
  • Znajomość środowiska IT T-Mobile będzie dodatkowym atutem.