Pracownik ds. wsparcia zespołu ETCS

Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!

Stanowisko ds. wsparcia zespołu ETCS

Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IAT/19/02/22
Co zyskasz?
  • Umowę o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją
  • Opiekę medyczną
  • Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
  • Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • udział w opracowywaniu standardów technicznych i eksploatacyjnych, instrukcji, wymagań oraz wytycznych technicznych w zakresie konstrukcji, budowy utrzymania i diagnostyki eksploatowanych w Spółce urządzeń systemu ERTMS/ETCS,
  • wsparcie zespołu w opiniowaniu i uzgadnianiu wydawanych analiz i opinii w zakresie dokumentacji technicznej, przetargowej oraz projektów uchwał i wniosków dotyczących systemu ERTMS/ETCS,
  • współdziałanie we wprowadzaniu zmian do regulaminów i instrukcji wewnętrznych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dotyczących prowadzenia ruchu pociągów z wykorzystaniem systemu ERTMS/ETCS,
  • udział w zarządzaniu kluczami kryptograficznymi na potrzeby systemu ETCS poziom 2,
  • wsparcie zespołu w procesie kontroli kompatybilności systemu ETCS (ESC).
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie ostatniego roku studiów w specjalności automatyka, telekomunikacja, robotyka, ruch kolejowy lub pokrewnej,
  • wiedza z zakresu automatyki, telekomunikacji, ruchu kolejowego, podstawowe informacje o systemie ERTMS,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej podstawowym,
  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
  • doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z automatyką lub telekomunikacją lub ruchem kolejowym.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.

Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.