ADN Akademia (dawniej MDDP Akademia Biznesu).
Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.
Od prawie 15 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie podatków, rachunkowości, finansów, prawa, a także praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.
Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.
- Prowadzenie terminowego kontraktu dla klienta Spółki w obszarze usług edukacyjnych i szkoleniowych
- Rekrutacja i organizacja szkoleń i warsztatów na terenie całego kraju
- Prowadzenie sprawozdawczości projektu, w tym pozyskiwanie dokumentów od uczestników projektu
- Organizacja procesu zakupu i dystrybucji materiałów edukacyjnych i promocyjnych na terenie całego kraju
- Tworzenie i zarządzanie harmonogramem i budżetem projektu
- Monitoring postępu prac wykonywanych w ramach projektu, w tym realizacja wskaźników rzeczowych i finansowych projektu
- Identyfikacja, monitorowanie i analiza ryzyk w prowadzonych działaniach
- Współpraca z wykonawcami, nadzór nad terminową i jakościową realizacją zadań przez wykonawców.
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu ogólnopolskich/rozproszonych projektów społecznych i/lub gospodarczych z udziałem wielu interesariuszy projektu
- Wiedza merytoryczna z obszaru zarządzania projektami potwierdzona certyfikatem np. AgilePM, PRINCE2, Scrum
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do wyjazdów służbowych, w zależności od potrzeb
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Doskonała organizacja pracy
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Ambitne zadania i ciekawe projekty
- Dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub B2B
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego
Podobne oferty
Automatic Campaign Coordinator
CCPORTER Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie /
Dodano: 2022-06-02
Kontrola i zarządzanie kampaniami automatycznymi oraz wyciąganie wniosków Planowanie, monitorowanie i rozliczanie realizacji prac w projekcie Delegowanie i koordynowanie zadań podległego zespołu Tworzenie analiz i raportów przedstawiających wyniki kampanii...
Kierownik administracyjny projektu / koordynator projektu
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Dodano: 2022-06-02
Główne zadania: bieżący monitoring możliwości pozyskania dofinansowania w ramach projektów unijnych, rządowych i innych zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i wymaganiami...
Najnowsze komentarze